tisdag 16 februari 2010

Öppet Mål

Öppet.

Bloggen heter öppet mål för att det inte ska finnas några hinder i vägen. Målvakten tar en fika. Försvararna blev blåsta på vägen. Resten hade för dålig kondis för att backa hem.

Bloggen får innehålla vad som helst. Inget låst ämne. Luften är Fri. Så om jag nu känner för att skriva om dromedarer på Os, ja då skriver jag om dromedarer på de olympiska spelen. Eftersom de olympiska spelen pågår. Du vet dem med snö.

För det är ingen höjdare med skidskytte på sand. Vem kom på den sporten egentligen? Känns som någon sorts arme-grej. Typ specialtränade soldater som kan åka skidor en lång distans och fortfarande pricka fiendesoldaterna på vägen. Ligger det en historia bakom?

Varför finns det inte en sommarOS variant? Vad sägs om cykelskytte? Löpskytte? Marathonskytte? Kanotskytte? Inlinesskytte? Eller vänta ingår inlines i sommar OS?

You Get The Point.

Det är tillåtet att snöas in här och var. Vilket matchar vädret eftersom den här snön aldrig lär försvinna. Det hade säkert en modebloggare skrivit. Typ: "åh nu ska jag snöa in mig på något nördigt ämne för det matchar ju vädret tihi ;) ".

Vill jag så skriver jag skiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar