tisdag 16 februari 2010

BloggyWood Alley

Namn. Slogan. Strategi.

Starten är viktig för en blogg. Den definierar resten av resan. Vill man ha en framgångsrik blogg kan den inte heta "På vift med Rolf". Eller det är föresten ingen dålig titel.

Det låter som en typisk hundblogg. Gullige Rolf som reser kors och tvärs över världskartan med sin husse som fotar och har sig. Med ämnen som "Rolf i hatt", "Rolf och landmärken", "Rolf klär ut sig", "Rolf på solsemester" och "Rolf: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorius Nation Of Sweden".

Sacha Baron Cohens nästa grej. Klä ut sig till hund och visa vilka hundrasister jänkarna är.

Now that´s a blog you guys!

1 kommentar:

  1. Tack för att du påpekade det. Man lär så länge man lever (okej, jag borde väl ha lärt mig detta tidigare men men) Jag brukar inte bry mig eller ändra stavning men jag gjore de för din, och någon annan läsares, skull.

    Så du brukar vara inne och läsa, eller blev det en första och sista gången besök?
    Kram Louise

    SvaraRadera